Farmářské prezentační trhy.
Jsou organizovány jako "PROPAGAČNÍ" akce zejména na školách a školkách pro rodiče dětí a širokou veřejnost se zájmem o služby spojené s nákupy kvalitních "ČESKÝCH" potravin a další produktů v projektu Česká strava.
1/ Pod záštitou regionálních Výdejen ČESKÉ STRAVY, registrovaných DODAVATELŮ a dalších místních zájmový organizací a firem.
Pořádáme Farmářské prezentační trhy (dále FPT), kde seznamujeme místní obyvatele s projekty, které napomáhají regionálním farmářům pěstitelům a výrobcům potravin ve zvýšení zájmu o české potraviny.
- Prezentací projektu Česká strava Výdejny a Výdejního boxu Česká strava prezentujeme projekt, který má zvýšit zájem o české potraviny a další české produkty.
- Prezentací regionálního zboží od Dodavatelů, kteří dodávají své produkty do IOP Česká strava, ukazujeme, že i zákazník V České stravě může mít vytvořeny obchodní podmínky stejné jako nabízejí nadnárodní řetězce.
- Ochutnávkou a propagačním prodejem přímo od Dodavatelů, dokazujeme na FPT, že se i regionální výrobce dokáže vyrovnat těmto nadnárodním řetězcům kvalitou a cenou svých produktů.
2/ Organizátorem FPT je regionální Výdejna České stravy.
Pověřená osoba organizátorem zabezpečuje: termín konání akce, místo konání akce a propagaci této akce. Oslovuje a zabezpečuje Sponzory akce a Dodavatele, kteří mají zájem se na FPT prezentovat široké veřejnosti.
Vstup pro všechny zájemce o kvalitní potraviny je vždy zdarma.
3/ Prezentace regionálních Dodavatelů zboží a produktů.
Dodavatelé produktů registrovaní v projektu ČESKÁ STRAVA, kteří mají zájem prodávat své produkty v projektu Česká strava (e-shopu) v regionu (obci), kde se FPT pořádá. Pro tyto Dodavatele, je současně FPT průzkumem zájmu místních obyvatel o jejich výrobky.
4/ Charitativní tombola na FPT.
Charitativní tombola z darů sponzorů a Dodavatelů. Z regionálních produktů poskytnutých Dodavateli se vytváří dárkové koše, pro výherce v tombole.
5/ Anketa na průzkum zájmu místních obyvatel o produkty prezentovaných Dodavatelů.
Anketní lístky jsou slosovatelné a výherce vyhrává dárkové koše s produkty prezentovaných Dodavatelů. S výsledky ankety jsou seznámeni Dodavatelé a obyvatelé, kde se FPT koná.
6/ Program Farmářského Prezentačního Trhu.
FPT jsou organizovány ve všední dny nebo v sobotu po dohodě organizátora s pořadatelem.
Začátek je stanoven individuálně většinou v 17,00 hodin a trvá cca. 3 hodiny.
Prezentace Dodavatelů na FPT a jejich propagace, prodej a ochutnávka jejich výrobků.
Diskuse s účastníky o veřejných službách v zabezpečení prodeje potravin a dalších produktů.
Losování charitativní tomboly a Losování anketních lístků o věcné ceny.