SOCIÁLNÍ SPONZORING v projektu ČESKÁ STRAVA.

Co je sponzorství v projektu Česká strava?
Sponzorství (sponzoring) je náš preferovaný nástroj komunikace na podporu sociálních služeb v projektu Česká strava. Sponzor poskytuje finanční příspěvek na konkrétní aktivitu a za to vždy dostává protislužbu ve formě reklamy, propagace nebo slevových voucherů na podporu prodeje zboží v projektu Česká strava. Sponzorský příspěvěk je tedy "dar se závazkem (protiplněním)". V projektu Česká strava se vždy vztahy mezi sponzorem a příjemcem příspěvku uzavírají na základě Rámcové smlouvy a konkrétního dodatku k této Rámcové smlouvě. Dodatek upřesňuje účel sponzoringu, částku a další podmínky. Fy. SUNCORP a.s. jako Zástupce sponzorovaných organizací, vždy vykazuje činnost směřující k naplnění účelu marketingových cílů Sponzora. 


SOCIÁLNÍ SPONZORING v projektu Česká strava.  
Sociální sponzoring v projektu Česká strava, je sponzorování a podpora celospolečenských (sociálních) aktivit, které mají zásadní vliv na cenovou politiku a cenotvorbu nabízených produktů v IOP Česká strava a na cenu zabezpečovaných služeb zejména Sociálními družstvy při pracovních aktivitách spojených s výdejní činností v IOP Česká strava. 

Každý Sponzor, který má zájem sponzorovat aktivity v projektu Česká strava má vždy se Zástupcem sponzorovaných subjektů fy. SUNCORP a.s. uzavřenou RÁMCOVOU SMLOUVU na sponzoring a "zdarma" zřízenou DIGITÁLNÍ PENĚŽENKU v IOP Česká strava.  

Stránky jsou vytvořeny vývojářským centrem © SUNCORP a.s. 2023 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!